Categorie
 
 
 
Limited Special
10 % reducere cu codul BALABIM10
Oferta expira in:
 
 
 
 
 

I. Dispoziții introductive

1. Informații despre vânzător: Ascona Trading s.r.o., cu sediul social la Radlinského 972/3, 05201 Spišská Nová Ves, Slovacia, nr. reg. com.: 50011146, CUI: 2120140066, CIF: SK2120140066, înscris în Registrul comercial al Tribunalului Districtaul Košice I, secțiunea: Sro, număr dosar: 37990/V (denumit în continuare:vânzător„).

2. Date de contact ale vânzătorului:
• e-mail: info@balabim.ro
• telefon: +40 316 308 062

3. Acești termeni și condiții reglementează drepturile și obligațiile reciproce dintre vânzător și persoana fizică care încheie contractul de cumpărare (denumit în continuare "cumpărător") prin interfața web situată pe site-ul web disponibil la adresa de internet www.balabim.ro (denumită în continuare "magazin online").

4. Prevederile termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Alte aranjamente diferite de cele prevăzute în contractul de achiziție au prioritate față de prevederile acestor termeni și condiții.

5. Acești termeni și condiții și contractul de achiziție sunt încheiate în limba română.

6. Acești termeni și condiții (în continuare "termeni și condiții") sunt în conformitate cu prevederile Legii nr. 40/1964 Coll. Codul civil, astfel cum a fost modificat (denumit în continuare "Cod Civil"), Legea nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorilor și modificarea Actului Consiliului național slovac nr. 372/1990 Coll. cu privire la Infracțiuni, astfel cum a fost modificat (denumit în continuare "legea privind protecția consumatorilor"), Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în ceea ce privește vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii pe baza unui contract la distanță sau în afara sediului vânzătorului și de modificare a anumitor legi (denumite în continuare "legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță").


II. Bunuri și prețuri

1. Informații despre mărfuri, date orientative de livrare, inclusiv prețurile mărfurilor individuale și principalele proprietăți ale acestora sunt furnizate la mărfurile individuale din catalogul magazinului online.

2. Prețurile mărfurilor sunt menționate, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, toate taxele și costurile aferente pentru returnarea mărfurilor, dacă bunurile nu pot, prin natura lor, să fie returnate prin poștă. Prețurile mărfurilor rămân valabile atât timp cât sunt afișate în magazinul online.

3. Toate prezentările de bunuri plasate în catalogul magazinului online au un caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un acord de cumpărare cu privire la aceste mărfuri.

4. Informații despre costurile asociate ambalării și livrării mărfurilor sunt publicate în magazinul online.

5. Eventualele reduceri la prețul de achiziție al mărfurilor nu pot fi combinate între ele, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin altfel.


III. Metoda de încheiere a contractului de cumpărare

1. Comanda mărfurilor se poate face (I) prin contul dvs. de clienți, după înregistrarea prealabilă în magazinul online sau (II) prin completarea formularului de comandă fără înregistrare.

2. Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul are dreptul să verifice și să schimbe datele pe care le-a introdus în comandă. Cumpărătorul trimite comanda vânzătorului făcând clic pe butonul Trimite comanda. Datele furnizate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Condiția valabilității comenzii este completarea tuturor datelor obligatorii din formularul de comandă și confirmarea de către cumpărător că a citit acești termeni și condiții.

3. După primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail pe care cumpărătorul a introdus-o la comandă. Această confirmare este considerată încheierea contractului. Acești termeni și condiții sunt atașate acestei confirmări. Contractul de cumpărare se încheie prin confirmarea comenzii de către vânzător la adresa de e-mail a cumpărătorului. Toate comenzile primite de vânzător sunt obligatorii.

4. Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda fără a da un motiv în orice moment înainte de expedierea mărfurilor prin e-mail sau telefon. Cumpărătorul are obligația să menționeze numărul comenzii, numele, e-mailul și descrierea bunurilor comandate în notificarea de anulare a comenzii.

5. În cazul în care vânzătorul nu poate îndeplini oricare dintre cerințele specificate în comandă, acesta va trimite oferta modificată la adresa de e-mail a cumpărătorului. Oferta modificată este considerată un nou contract de achiziție și, în acest caz, contractul de cumpărare este încheiat prin confirmarea cumpărătorului de acceptare a acestei oferte către vânzător la adresa sa de e-mail specificată în acești termeni și condiții.

6. În cazul în care există o eroare tehnică evidentă din partea vânzătorului, atunci când precizează prețul mărfurilor în magazinul online sau în timpul comenzii, vânzătorul nu este obligat să livreze mărfurile cumpărătorului cu acest preț complet incorect. Vânzătorul informează cumpărătorul despre eroare fără întârzieri nejustificate și trimite oferta modificată cumpărătorului la adresa de e-mail. Oferta modificată este considerată un nou proiect al contractului de achiziție și, în acest caz, contractul de cumpărare se încheie printr-o confirmare a acceptării de către cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului.

7. Costurile suportate de cumpărător în utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile apelurilor telefonice) sunt suportate de către cumpărător însuși. Aceste costuri nu diferă de rata de bază.


IV. Contul de utilizator

1. Fiecare cumpărător își poate accesa contul de utilizator pe baza înregistrării efectuate în magazinul online (denumit în continuare "cont de utilizator"). Din contul său de utilizator, cumpărătorul poate comanda bunuri. Cumpărătorul poate comanda, de asemenea, bunuri fără înregistrare, dacă nu sunt produse la care este necesară înregistrarea pentru protecția minorilor.

2. În momentul înregistrării în contul de utilizator și la comandarea mărfurilor, cumpărătorul este obligat să declare toate datele corect și veridic. Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele specificate în contul de utilizator în caz de modificare. Datele furnizate de cumpărător în contul de client și la comanda comenzii sunt considerate corecte de către vânzător.

3. Accesul la contul clientului este asigurat printr-un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare pentru a accesa contul său de client. Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio utilizare greșită a contului de client de către terți.

4. Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului de client de către terți.

5. Vânzătorul poate anula contul de utilizator, mai ales dacă cumpărătorul nu își folosește contul de utilizator pentru o perioadă lungă de timp sau dacă cumpărătorul își încalcă obligațiile în temeiul acordului de cumpărare sau al acestor termeni și condiții.

6. Cumpărătorul este conștient de faptul, că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil în permanență, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului sau ale terților.


V. Prețul de achiziție și condițiile de livrare

1. Prețul bunurilor și orice costuri asociate cu livrarea bunurilor în temeiul Contractului de achiziție pot fi plătite de către Cumpărător cu un voucher cadou, ramburs la livrare, prin transfer bancar în contul Vânzătorului sau prin plată cu cardul prin intermediul unui portal de plată online.

2. Împreună cu prețul de achiziție, cumpărătorul este obligat să ramburseze vânzătorului costurile asociate ambalării și livrării mărfurilor în suma convenită. Cu excepția cazului în care se specifică altfel, prețul de achiziție include și costurile asociate livrării mărfurilor.

3. În cazul plății în numerar, prețul de achiziție se plătește la primirea mărfii. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție se plătește în termen de 7 zile de la încheierea contractului de cumpărare. În cazul plății prin gateway-ul de plată, cumpărătorul urmează instrucțiunile furnizorului de plăți electronice. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită la momentul creditării sumei relevante în contul bancar al vânzătorului.

4. În cazul plății prin voucher cadou, valoarea voucherului cadou va fi dedusă din valoarea bunurilor. Condițiile de utilizare a voucherului cadou:
• voucherul cadou poate fi folosit o singură dată la achiziționarea de produse din magazinul online balabim.ro,
• valabilitatea voucherului este limitată la 1 an de la data achiziției; după această perioadă, voucherul nu mai este valabil,
• valoarea voucherului este menționată pe fiecare voucher și include TVA,
• în cazul în care prețul total al bunurilor depășește valoarea voucherului, clientul trebuie să achite diferența,
• în cazul în care prețul total al bunurilor este mai mic decât valoarea voucherului, restul valorii se pierde fără rambursare,
• voucherul poate fi utilizat o singură dată la o achiziție,
• la fiecare comandă se poate utiliza un singur voucher,
• voucherul nu poate fi transformat în bani,
• în cazul unui retur sau al unei reclamații pentru bunuri care au fost plătite cu un voucher cadou, clientului i se va rambursa suma sub forma unui alt voucher cadou,
• după utilizarea codului la plata comenzii pe balabim.ro voucherul nu mai este valabil,
• prin achiziționarea unui voucher, sunteți de acord cu utilizarea acestuia în conformitate cu termenii și condițiile stabilite mai sus.

5. Bunurile sunt livrate cumpărătorului la adresa specificată de cumpărător în comandă. Vânzătorul va livra bunurile cumpărătorului cât mai repede posibil după primirea formularului electronic cu comanda în timpul de livrare specificat pe site-ul vânzătorului, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice.

6. În cazul în care vânzătorul nu poate să livreze cumpărătorului toate mărfurile comandate în timpul convenit, acesta va anunța cumpărătorul despre această situație cât mai repede posibil și îl va notifica cu privire la data de livrare preconizată a mărfurilor comandate sau va propune livrarea altor bunuri în locul celor din comandă. În cazul în care cumpărătorul comandă bunuri cu dimensiuni afară de standard sau mărfuri mai mari de 30 kg, vânzătorul și cumpărătorul vor cădea de acord cu privire la condiții de plată și livrare individuale.

7. Costurile de livrare a mărfurilor, în funcție de metoda de expediere și preluare a bunurilor, sunt specificate în comanda cumpărătorului și în confirmarea comenzii de către vânzător. Dacă modalitatea de transport este convenită pe baza unei solicitări speciale a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate cu acest mod de transport.

8. Dacă, conform contractului de cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze mărfurile la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia mărfurile la livrare. În cazul în care, din motive ale cumpărătorului este necesară livrarea mărfurilor în mod repetat sau într-un alt mod decât cel menționat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate cu livrarea repetată a mărfurilor, respectiv costurile asociate cu o altă metodă de livrare.

9. Recomandăm cumpărătorilor ca, la preluarea coletului să verifice dacă ambalajul acestuia este intact. În cazul în care se constată deteriorarea ambalajului care indică intrarea neautorizată în colet, cumpărătorul nu este obligat să îl preia de la transportator.

10. Vânzătorul va emite un document fiscal - factură către cumpărător. Documentul fiscal este atașat la mărfurile livrate și servește, de asemenea, ca certificat de garanție.

11. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra mărfurilor prin plata întregului preț de achiziție pentru mărfuri, inclusiv costurile de livrare, dar mai întâi prin preluarea mărfurilor. Răspunderea pentru daune accidentale, daune sau pierderi ale mărfurilor revine cumpărătorului în momentul primirii bunurilor sau în momentul în care cumpărătorul a avut obligația să preia bunurile, dar nu a făcut acest lucru cu încălcarea contractului de cumpărare.


VI. Returnarea mărfurilor și retragerea din contract 

1. Un cumpărător care a încheiat un contract de cumpărare în calitate de consumator are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare.

2. Dacă contractul de cumpărare este încheiat la distanță (prin intermediul magazinului online) sau în afara sediului vânzătorului și, în același timp, în cazul în care vânzătorul i-a furnizat informații suficiente și în timp util cumpărătorului despre dreptul acestuia de a se retrage din contract, despre condițiile, timpul și procedura de retragere din contractul de cumpărare (în conformitate cu prevederile § 3 alin. 1 litera h) din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță) și, în același timp, îndeplinind faptele cerute de lege, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare fără a da un motiv și fără nicio sancțiune în temeiul Legii privind protecția consumatorilor în domeniul vânzării la distanță.

3. Perioada de retragere din contract este de 30 de zile:
• din momentul preluării mărfurilor care au fost livrate ultima dată, dacă obiectul contractului de cumpărare sunt bunuri comandate care sunt livrate separat,
• din momentul preluării ultimei părți sau a ultimei piese, dacă obiectul contractului de achiziție sunt mai multe tipuri de mărfuri sau livrarea mai multor piese,
• din momentul preluării primelor mărfuri livrate, dacă obiectul contractului de cumpărare sunt mărfurile care sunt livrate într-o perioadă determinată.

4. Cumpărătorul este familiarizat și este de acord cu faptul că, în conformitate cu prevederile § 7 alin. 6 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță nu poate, printre altele, să se retragă din contractul de cumpărare în cazul:
• furnizării serviciului, în cazul în care furnizarea serviciului a început cu acordul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea acestui consimțământ, pierde dreptul de a se retrage din contract după furnizarea completă a serviciului și dacă furnizarea integrală a serviciului a avut loc,
• vânzării de bunuri făcute conform cerințelor specifice ale consumatorului, bunuri la comandă sau bunuri destinate special unui singur consumator,
• vânzării de bunuri care pot fi supuse unei deteriorări rapide,
• vânzarea de mărfuri ambalate în ambalaje de protecție care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau igienă și a căror ambalaj de protecție a fost deteriorat după livrare,
• vânzării băuturilor alcoolice, al căror preț a fost convenit la momentul încheierii contractului, în timp ce livrarea acestora se poate face cel mai devreme după 30 de zile, iar prețul acestora depinde de circulația prețurilor pe piață, pe care vânzătorul nu le poate influența,
• vânzării de înregistrări audio, înregistrări video, înregistrări audio-video, cărți sau software de calculator vândute în ambalaje de protecție, în cazul în care consumatorul a desfăcut ambalajul respectiv.

5. Pentru a respecta termenul limită de retragere din contractul de cumpărare, cumpărătorul trebuie să trimită o declarație în care își exprimă dorința de a se retrage din contractul de cumpărare în termenul specificat la alin. 3 din acest articol.

6. Pentru a se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul poate utiliza formularul model furnizat de vânzător. Retragerea din contractul de cumpărare va fi trimisă de cumpărător la adresa de e-mail sau la sediul vânzătorului specificate în acești termeni și condiții. Vânzătorul va confirma cumpărătorului primirea formularului fără întârziere.

7. Cumpărătorul care s-a retras din contractul de cumpărare este obligat să returneze mărfurile vânzătorului în termen de 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare către vânzător. Cumpărătorul suportă costul returnării mărfurilor către vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate prin poștă datorită naturii lor.

8. Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul îi va rambursa banii fără întârziere, dar în cel mult în 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare, inclusiv costurile de livrare primite de la el, în același mod, cu excepția cazului în care cumpărătorul și vânzătorul convin altfel. Vânzătorul va returna banii primiți cumpărătorului într-un alt mod numai dacă acesta este de acord și dacă nu suportă costuri suplimentare.

9. Dacă cumpărătorul a ales o altă metodă decât cea mai ieftină metodă de livrare a mărfurilor oferite de vânzător, vânzătorul va rambursa cumpărătorul costul de livrare a mărfurilor în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare a mărfurilor.

10. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul nu este obligat să returneze suma de bani primită cumpărătorului înainte ca acesta să returneze mărfurile sau să dovedească că a trimis mărfurile către vânzător.

11. Dacă este posibil, cumpărătorul ar trebui să returneze bunurile vânzătorului cât mai puțin deteriorate, uzate și murdărite și, dacă este posibil, în ambalajul original. Consumatorul este responsabil pentru reducerea valorii bunurilor dacă a tratat bunurile diferit decât se recomandă având în vedere natura și proprietățile acestora, iar reducerea valorii bunurilor a apărut ca urmare a unei astfel de manipulări.

12. Vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare din cauza lichidării de stoc, a indisponibilității bunurilor sau atunci când producătorul, importatorul sau furnizorul de mărfuri a întrerupt producția sau importul de mărfuri. Vânzătorul va informa imediat cumpărătorul prin adresa de e-mail specificată în comandă și va returna în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contractul de cumpărare toate fondurile, inclusiv costurile de livrare primite de la acesta în cadrul contractului, în același mod sau în modul specificat de cumpărător.


VII. Procedura de reclamații (drepturi de la performanțe defectuoase)

1. Vânzătorul este responsabil față de cumpărător că, mărfurile sunt lipsite de defecte la primire. În special, vânzătorul este responsabil față de cumpărător că, în momentul în care cumpărătorul a preluat mărfurile:
• mărfurile au caracteristicile agreate de părți și, în lipsa unor aranjamente, au caracteristicile descrise de vânzător sau de producător sau așteptate de cumpărător, având în vedere natura mărfurilor și publicitatea realizată la acestea,
• mărfurile sunt potrivite în scopul declarat de vânzător pentru utilizarea lor sau pentru care sunt utilizate în mod obișnuit bunuri de același fel,
• mărfurile corespund calitativ sau ca design cu eșantionul sau modelul convenit, dacă calitatea sau designul a fost determinată în conformitate cu eșantionul sau modelul convenit,
• mărfurile sunt în cantitatea, măsura sau greutatea adecvată și
• bunurile respectă cerințele reglementărilor legale.

2. Cumpărătorul își poate exercita dreptul la un defect care apare la bunurile de consum în douăzeci și patru de luni de la primire.

3. Dacă, în conformitate cu alte legislații, perioada de timp în care mărfurile pot fi utilizate este indicată pe mărfurile vândute, pe ambalajul lor, în instrucțiunile anexate mărfurilor sau în publicitate, se aplică dispozițiile privind garanția de calitate. Prin garanția calității, vânzătorul se angajează ca mărfurile să fie adecvate pentru utilizare normală pentru o anumită perioadă de timp sau că își vor păstra proprietățile obișnuite. Dacă cumpărătorul a acuzat în mod legitim vânzătorul de defectul mărfurilor, nu există nici o limită de timp pentru exercitarea drepturilor ce decurg din executarea defectuoasă sau o perioadă de garanție pentru perioada în care cumpărătorul nu poate folosi bunurile defecte.

4. Dispozițiile menționate la paragraful precedent din Termeni și condiții nu se aplică mărfurilor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit un preț mai mic, uzurii cauzate de utilizarea normală, mărfurilor folosite pentru un defect corespunzător gradului de utilizare sau uzurii bunurilor pe care le-a preluat cumpărătorul sau dacă rezultă din natura mărfurilor. Dreptul la performanță defectuaoasă nu aparține cumpărătorului, dacă a știut înainte de preluarea mărfurilor că mărfurile au un defect sau dacă cumpărătorul însuși a cauzat defectul.

5. În caz de defect, cumpărătorul poate depune o reclamație vânzătorului și poate solicita schimbul de bunuri, repararea bunurilor, o reducere rezonabilă la prețul de achiziție sau retragerea din contract.

6. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract în cazul în care bunurile au un defect material, dacă nu poate folosi lucrul în mod corespunzător din cauza recurenței defectului sau a defectelor care apar după reparație sau în cazul unui număr mai mare de defecte ale bunurilor.

7. Este substanțială orice încălcare a contractului de achiziție despre care partea care a încălcat contractul știa deja la momentul încheierii contractului sau ar fi trebuit să știe că cealaltă parte nu ar fi încheiat contractul dacă ar fi prevăzut încălcarea.

8. În cazul unui defect care înseamnă o încălcare minoră a contractului (indiferent dacă defectul este remediabil sau iremediabil), cumpărătorul are dreptul la înlăturarea defectului sau la o reducere rezonabilă din prețul de achiziție.

9. Dacă cazul unui defect remediat s-a produs în mod repetat după reparație (de obicei a treia cerere pentru același defect sau a patra pentru defecte diferite) sau dacă bunurile au un număr mare de erori (de obicei cel puțin trei erori simultan), cumpărătorul are dreptul să solicite o reducere din prețul de achiziție, schimbul de mărfuri sau retragerea din contract.

10. Atunci când face o reclamație, cumpărătorul are obligația să informeze vânzătorul care dintre aceste drepturi își alege. O schimbare de alegere fără acordul vânzătorului este posibilă numai dacă cumpărătorul a solicitat corectarea unui defect care se dovedește a fi ireparabil. Dacă cumpărătorul nu își alege dreptul din cauza unei încălcări semnificative a contractului în timp, el are aceleași drepturi ca și în cazul unei încălcări minore a contractului.

11. Dacă nu este posibilă repararea sau înlocuirea mărfurilor, pe baza unei retrageri din contract, cumpărătorul poate cere restituirea integrală a prețului de achiziție.

12. Dacă vânzătorul dovedește că, cumpărătorul știa despre eroarea mărfii înainte de a prelua sau a provocat-o el însuși, vânzătorul nu este obligat să respecte cererea cumpărătorului.

13. Cumpărătorul nu poate face o reclamație la bunuri achiziționate la preț redus pentru motivul pentru care mărfurile au fost reduse.

14. Vânzătorul este obligat să accepte reclamația în orice punct de lucru al acestuia în care este posibil să accepte reclamația sau în sediul sau locul de desfășurare al activității. Vânzătorul este obligat să emită cumpărătorului o confirmare scrisă a momentului în care cumpărătorul și-a exercitat dreptul, care este conținutul reclamației și ce metodă de gestionare a reclamației solicită cumpărătorul, precum și confirmarea datei și a metodei de gestionare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și a duratei sau justificarea scrisă în cazul respingerii reclamației.

15. Vânzătorul sau un angajat autorizat de acesta va decide imediat în ce privește modul de soluționare al reclamației, în cazuri complexe în termen de trei zile lucrătoare. Această perioadă nu include timpul adecvat în funcție de tipului de produs sau serviciu necesar unei evaluări profesionale a defectului. Vânzătorul este obligat să trateze reclamația în cel mult 30 de zile de la depunerea cererii. Perioada de soluționare a reclamației începe în ziua următoare zilei în care a fost depusă reclamația. După această perioadă, se consideră o încălcare semnificativă a contractului iar cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare. Momentul depunerii unei reclamații este considerat a fi momentul în care cumpărătorul își exprimă solicitarea de soluționare a reclamației (dreptul care decurge din performanța defectuoasă ) către vânzător.

16. Vânzătorul informează cumpărătorul în scris despre rezultatul reclamației.

17. Dreptul la o performanță defectuoasă nu îi aparține cumpărătorului, dacă cumpărătorul știa înainte să preia obiectul reclamației că acesta are un defect sau dacă cumpărătorul a provocat el însuși defectul.

18. În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor suportate în mod intenționat în legătură cu reclamația. Acest drept poate fi exercitat de către cumpărător la vânzător în termen de o lună de la expirarea perioadei de garanție, în caz contrar instanța judiciară nu trebuie să o acorde.

19. Cumpărătorul are posibilitatea de a alege metoda de reclamație.


VIII. Date personale

1. Toate informațiile pe care le furnizați în cooperarea noastră sunt confidențiale și le vom trata ca atare. Dacă nu ne dați consimțământul scris, nu vom folosi datele dvs. decât în scopul executării în condițiile contractului, cu excepția adresei de e-mail la care vă pot fi trimise notificări comerciale, deoarece această procedură este permisă de lege, în cazul în care nu o respingeți. Aceste notificări pot viza doar mărfuri similare sau conexe și vă puteți dezabona de la ele oricând simplu (trimițând o scrisoare, e-mail sau făcând clic pe link-ul newsletter-ului). Adresa de e-mail va fi păstrată în acest scop pentru o perioadă de 3 ani de la încheierea ultimului contract între părțile contractante.

2. Mai multe informații despre politica noastră de confidențialitate pot fi găsite AICI.


IX. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor

1. Pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor care decurg din contractul de cumpărare vă puteți îndrepta spre Inspecția comercială din Slovacia, cu sediul social la PO BOX 29, Bajkalská 21 / A, 827 99 Bratislava, adresa de internet: https://www.soi.sk/sk. Platforma online de soluționare a litigiilor http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru a rezolva litigiile dintre vânzător și cumpărător în baza unui contract de cumpărare.

2. Centrul European pentru Consumatori Republica Slovacă, cu sediul social la Mlynské nivy 44 / A 827 15, Bratislava 212 Republica Slovacă, adresa de internet: https://esc-sr.sk/ este un punct de contact în conformitate cu Regulamentul (UE) al Parlamentului European și al Consiliului. 524/2013 din 21 mai 2013 privind soluționarea litigiilor online a consumatorilor și completează Regulamentul (CE) nr 2006/2004 și Directiva 2009/22 / CE (Regulamentul de soluționare a litigiilor pentru consumatori online).

3. Vânzătorul are dreptul să vândă mărfuri pe baza unei licențe comerciale. Licențele comerciale sunt efectuate în sfera de competență a acestora de către biroul de licențe comerciale relevant. Într-o măsură limitată, autoritatea slovacă de inspecție comercială supraveghează respectarea Legii privind protecția consumatorilor și a legii privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.


X. Dispoziții finale

1. Bifând căsuța corespunzătoare înainte de a trimite comanda, cumpărătorul confirmă că a citit, a înțeles și este de acord pe deplin cu acești termeni și condiții.

2. Părțile contractante își pot transmite întreaga corespondență scrisă reciproc prin poștă electronică.

3. Cumpărătorul comunică cu vânzătorul prin adresa de e-mail specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul comunică cu cumpărătorul prin adresa de e-mail specificată în contul său de client sau în comandă.

4. Toate acordurile dintre vânzător și cumpărător sunt reglementate de legile Republicii Slovace. Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional, părțile convin că relația este reglementată de legea Republicii Slovace. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului în conformitate cu legislația general obligatorie.

5. Vânzătorul nu este obligat de niciun cod de conduită în raport cu cumpărătorul în conformitate cu prevederile § 3 alin. 1 lit. n) din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.

6. Toate drepturile asupra site-ului web al vânzătorului, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv aspectul site-ului, fotografii, filme, grafică, mărci comerciale, logo-uri și alt conținut și elemente sunt proprietatea vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea altfel a site-ului sau a unei părți din acesta fără acordul vânzătorului.

7. Vânzătorul nu este responsabil pentru erorile cauzate de intervențiile terților în magazinul online sau ca urmare a utilizării sale contrare scopului său. Atunci când utilizează magazinul online, cumpărătorul nu poate utiliza proceduri care ar putea afecta negativ funcționarea acestuia și nu poate desfășura nicio activitate care să îi permită acestuia sau terților să interfereze sau să utilizeze software-ul sau alte componente care compun magazinul online și să utilizeze magazinul online sau părțile sale sau software-ul astfel încât să fie contrar scopului său.

8. Contractul de cumpărare, inclusiv condițiile de afaceri, sunt arhivate de vânzător în formă electronică și nu sunt accesibile.

9. Termenii și condițiile pot fi modificate sau completate de vânzător. Această prevedere nu aduce atingere drepturilor și obligațiilor care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a Termenilor și condițiilor.


Acești termeni și condiții intră în vigoare la 01.01.2022

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version